شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

دسر با ميوه خشك

اطلاعات مفيد براي خانوم ها

دسر با ميوه خشك

۱۰ بازديد

دوست‌داران دسر معمولا به دنبال دسرهاي متفاوت و خوشمزه هستند. اگر جز طرفداران طعم هاي متفاوت و خاص هستيد، در اينجا دستور چند دسر متنوع با ميوه خشك را آورده‌ايم.

 

پاي سيب و ميوه خشك زمستاني

اگرچه ما يك پاي سيب خوب را دوست داريم، اما يك راه آسان براي اينكه آن را كمي جالب‌تر كنيم، اضافه كردن ميوه‌هاي خشك مانند كشمش، توت، زغال اخته، گيلاس يا انجير است. هر ميوه اي طعمي خاص، ترشي يا شيريني را به پاي اضافه مي كند. چند نوع مختلف را تركيب كنيد تا متنوع‌ترين طعم را به دست آوريد.

دستور تهيه پاي سيب زمستاني و ميوه خشك را دريافت كنيد »

كشمش بلغور جو دوسر بدون پخت

مهم نيست كه چه نوع جو دوسر درست مي كنيد، به يك چيز خوشمزه براي نگه داشتن تمام آن جو، آجيل و دانه ها در كنار هم نياز داريد. در اينجا، ما به كشمش‌ بسنده مي‌كنيم. كه با جو و گردو در غذاساز پخته مي‌شوند، به نوعي چسب براي چسباندن ساير مواد تبديل مي شوند و علاوه بر اين، طعم شيريني را ارائه مي دهند. نارگيل خرد شده و دانه هاي آفتابگردان آجيلي تضاد بيشتري ايجاد مي كند.

دستور تهيه ميله كشمش بلغور جو دوسر بدون پخت را دريافت كنيد »

كيك رام خرما با گردو و نارگيل

اين كيك برخي از عناصر كيك رام كريسمس (گردو و خرما) را با مقداري از كيك رام كارائيب (نارگيل و رام تيره) تركيب مي‌كند، در حالي كه طعم شديد وانيلي آن از يك ماده مخفي مي آيد: مخلوط پودينگ وانيلي.

دستور تهيه كيك رام خرما با گردو و نارگيل »

 

بيسكوتي زردآلو

 

تكه‌هاي زردآلو خشك با كيفيت بالا به اين بيسكوتي طعم ميوه‌اي مي‌دهد كه با چند قاشق چاي‌خوري عصاره وانيل تكميل مي‌شود. زردآلوها بايد نرم و چاق باشند. اگر فقط مي توانيد زردآلوهاي خشك تري پيدا كنيد، ابتدا آن را در آب جوش نرم كنيد. ما ترجيح مي‌دهيم بيسكويتي‌هايمان را كمي كمتر بپزيم، بنابراين گاز گرفتن آن‌ها كمي آسان‌تر است.

دستور پخت بيسكوتي زردآلو را دريافت كنيد »

 

براك چاي ايرلندي (نان كشمشي خيس شده با چاي)

اين نان ايرلندي به كمي دقت نياز دارد. خيساندن كشمش در چاي يك شبه يك مرحله ضروري است. اما زماني كه اين كار انجام شد، فقط بايد كشمش و خيساندن چاي را با آرد، شكر، دارچين، جوز هندي و تخم‌مرغ مخلوط كنيد و همه را در يك نان قهوه‌اي، دلچسب و با طعم ملايم عسلي بپزيد. پاشيدن رويه با جوي ضخيم، كمي بافت زيبا مي‌افزايد.

دستور تهيه براك چاي ايرلندي (نان كشمشي خيس شده با چاي) »

مواد لازم برای تهیه لایه کوکی دسر

مواد لازم برا لایه میانی دسر

  • دو بسته ژله نارنجی رنگ
  • یک سوم پیمانه آب جوش
  • دو بسته پودر پودینگ فوری
  • کمی وانیل
  • دو نیم پیمانه شیر سرد
  • 230 گرم پنیر خامه ای نرم
  • یک پیمانه شکر
  • 340 گرم خامه
  • نصف پیمانه پرتقال پوست گرفته و خشک شده

طرز تهیه دسر با پرتغال


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.